Jak poradzić sobie z kłótliwym klientem?

kłótliwy klientKażda osoba, która ma spory kontakt z innymi ludźmi i musi obsługiwać klientów, doskonale zna problem, jakim jest kłótliwy klient. Na szczęście są sposoby na to, aby uporać się z taką osobą!

Niektóre osoby są kłótliwe, a swoje oczekiwania wyrażają w bardzo nieelegancki sposób. Takie sytuacje są często, na przykład w bankach. Klient często nie rozumie tego, że pracownik wykonuje jedynie swoje obowiązki i nie jest w stanie zaproponować danej osobie lepszej oferty, jeżeli nie ma jej w systemie. Ponadto wielu klientów jest bardzo roszczeniowych, w sytuacji, gdy pracownik popełni nawet najmniejszy błąd. Jak poradzić sobie z takimi osobami?

Kłótliwy klient w banku

Jako pracownik banku zawsze musisz zachować pełne skupienie oraz zaangażowanie, co oznacza, że musisz być uprzejmy względem każdego klienta. Ale co zrobić w sytuacji, gdy ten zaczyna krzyczeć i obrażać pracownika? Najlepiej wezwać ochronę! W końcu znajduje się ona w każdym banku. Być może właśnie w ten sposób klientowi uda się opanować targające nim emocje. Dana osoba musi zrozumieć, że każdy pracownik chce zrobić co w jego mocy, aby spełnić jego oczekiwania. Nigdy nie warto podnosić głosu na drugą osobę. W tak stresującej sytuacji najlepiej jest zachować pełen spokój.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>