Exercitation ullamco laboris nis aliquip sed conseqrure dolorn repreh deris ptate velit ecepteur duis.
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne:1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1135 ze zm.);2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia;4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;5. wykształcenie wyższe,6. wykształcenie: wyższe (preferowane kierunki budowlane, sanitarne, architektoniczne lub pokrewne);7. co najmniej 2-letni staż pracy, w tym co najmniej 1 rok na stanowisku związanym z zamówieniami publicznymi;8. umiejętność stosowania prawa;9. znajomość przepisów prawnych regulujących przebieg budowlanego procesu inwestycyjnego, w szczególności Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2025 poz. 418) z aktami wykonawczymi;10. znajomość przepisów prawnych regulujących kwestie udzielania zamówień publicznych, w tym w szczególności Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2024 poz. 1320) wraz z aktami wykonawczymi oraz Kodeksu cywilnego;11. znajomość regulacji prawnych oraz umiejętność stosowania przepisów prawa z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego oraz innych przepisów z nim związanych, w szczególności: ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 21 listopada o pracownikach samorządowych, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych;12. umiejętność analitycznego myślenia, sprawność organizacyjna, dokładność, terminowość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres;13. biegła znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office.Szczegóły odnośnie wymagań dostępne na stronie: https://umigmordy.bip.org.pl/pliki/umigmordy/zarzadzenie_burmistrza_nr_135_2025_nabor_na_stanowisko_ds._drog.pdf?20250804083549
Mordy
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 7 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Podobne oferty
2025-07-28
Inspektor
Firma: DZIENNY DOM "SENIOR-WIGOR" W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
Miejsce pracy: śląskie / Dąbrowa Górnicza, ul. Morcinka Gustawa 15
Obsługa kancelaryjno biurowa. Prowadzenie spraw związanych z planowaniem i przygotowaniem postępowań o zamówienia publiczne. Prowadzenie spraw związanych z zawieraniem umów. Prowadzenie ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych....
Więcej informacji2025-07-25
Kierownik ds. Realizacji Umów i Zakupów
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Nadzór nad procesem zakupowym, w tym zamówieniami publicznymi Weryfikacja dokumentacji przetargowej i umów Koordynowanie realizacji umów IT (zakupy, usługi, licencje, utrzymanie) Współpraca z działami: prawnym, technicznym, finansowym i użytkownikami...
Więcej informacji
Najnowsze komentarze