Exercitation ullamco laboris nis aliquip sed conseqrure dolorn repreh deris ptate velit ecepteur duis.
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Administratorem budynku jest Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu.
Jest to budynek wolnostojący o 5 kondygnacjach, częściowo podpiwniczony. Wejście główne znajduje się w narożniku budynku od strony południowo-zachodniej, pełni również funkcję wyjścia ewakuacyjnego (drugie wyjście ewakuacyjne to wyjście w piwnicy od strony północnej). Na wprost wejścia do budynku wyznaczono miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Do wejścia głównego prowadzą rozłożyste schody, a z lewej strony schodów jest podjazd dla wózków inwalidzkich. Portiernia usytuowana jest na parterze po lewej stronie od wejścia głównego, naprzeciw schodów. Po prawej stronie w holu głównym znajduje się podjazd, który umożliwia korzystanie z windy.
Oddział zajmuje wszystkie pomieszczenia na II piętrze. Do pomieszczeń oddziału można dostać się z holu głównego schodami lub windą pasażerską, która jest wyposażona w informację głosową, a na przyciskach umieszczono cyfry i litery w języku Braille’a. Pomieszczenia obsługi klienta (Informatorium i REGON) znajdują się naprzeciwko wind (po drugiej stronie schodów).
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a (poza windą), lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. Część drzwi przeszklonych jest oznakowana żółtymi pasami kontrastowymi.
W budynku są 2 toalety przystosowane dla osób z niepełnosprawnością: pierwsza znajduje się na parterze po lewej stronie od windy (nie jest w pełni dostosowana, m.in. brak systemu powiadamiania alarmowego). Druga toaleta (dostosowana) znajduje się na II piętrze za windą.
Zakres zadań
- zbiera, gromadzi oraz opracowuje dane statystyczne pozyskiwane poprzez wywiady bezpośrednie lub telefoniczne,
- przeprowadza kontrolę formalną, logiczną i rachunkową zgromadzonych danych i wyjaśnia potencjalne błędy,
- monitoruje zadania realizowane przez ankieterów w zakresie ankietowych badań statystycznych,
- zastępuje w razie potrzeby ankieterów w pracy terenowej,
- prowadzi kontrolę terenową pracy ankieterów,
- realizuje prace związane z ankietowymi badaniami statystycznymi,
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie statystyki publicznej,
- Znajomość podstawowych przepisów dotyczących podstaw funkcjonowania administracji publicznej oraz finansów publicznych,
- Znajomość MS Word, MS Excel,
- Komunikatywność,
- Umiejętność analizowania danych i logicznego myślenia,
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w ganach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później,
- Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie w zakresie aplikacji wspomagających realizację zadań na stanowisku,
- Przeszkolenie w zakresie metodologii społecznych, ankietowych badań statystycznych prowadzonych przez statystykę publiczną,
- Przeszkolenie w zakresie socjotechniki w zakresie prowadzenia wywiadów z respondentami,
Podobne oferty
2025-10-08
Statystyk
Firma: URZĄD STATYSTYCZNY W BYDGOSZCZY
Miejsce pracy: kujawsko-pomorskie / Toruń
- zbieranie, gromadzenie oraz opracowywanie danych statystycznych przekazywanych na sprawozdaniach i innych materiałach statystycznych wpływających do Urzędu,- przeprowadzanie kontroli formalnej, logicznej i rachunkowej zgromadzonych danych i wyjaśnianie...
Więcej informacji2025-10-06
Specjalista w Departamencie Ekonomicznym i Skarbu
Firma: BANK NOWY SPÓŁKA AKCYJNA
Miejsce pracy: wielkopolskie / Poznań
Twój zakres obowiązków Monitorowanie i zarządzanie płynnością bieżącą. Sporządzanie raportów, analiz i sprawozdań. Udział w procesie planowania finansowego. Analiza i zarządzanie operacjami gotówkowymi w Centrali Banku. Nasze wymagania...
Więcej informacji
Najnowsze komentarze