Exercitation ullamco laboris nis aliquip sed conseqrure dolorn repreh deris ptate velit ecepteur duis.
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 153896
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- Recepcja główna, punkt podawczy korespondencji, punkt obsługi interesantów, sale do spotkań z interesantami znajdują się w głównej siedzibie MRPiPS przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 w Warszawie. Kancelaria Główna MRPiPS znajduje się w budynku przy ul. Brackiej 4 w Warszawie. Miejsca parkingowe przeznaczone dla osób z niepełnosprawnościami znajdują się w okolicy każdej nieruchomości użytkowanej przez MRPiPS. Prawo wstępu z psem asystującym możliwe jest na teren każdej z nieruchomości użytkowanej przez MRPiPS. Woda z miską do dyspozycji na recepcji budynków przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 oraz ul. Żurawiej 4a.
- ul. Nowogrodzka 1/3/5, Warszawa - siedziba główna MRPiPS: Obiekt zlokalizowany przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 składa się z trzech budynków połączonych ze sobą funkcjonalnie, oznaczonych jako A, B i C. Budynki A i C są w pełni dostępne i dostosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami i posiadają w szczególności: wejście do budynku na poziomie chodnika, automatyczne drzwi wejściowe, oznakowanie ułatwiające użytkowanie przez osoby słabowidzące, odpowiednią szerokość ciągów komunikacyjnych, windy i platformy schodowe, łazienki dostosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Nad wejściem do budynku znajduje się znacznik informacyjno-nawigacyjny TOTUPOINT ®. Znaczniki można znaleźć również przy salach konferencyjnych, przy wejściu na pierwsze piętro oraz na parkingu wewnętrznym. Budynek B jest częściowo dostosowany dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Z uwagi na konstrukcję budynku utrudnione jest poruszanie się w nim osób z niepełnosprawnościami. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy budynkiem B a budynkami A i C, wynika to z różnicy poziomów (cztery schody). Budynek B nie został wyposażony w znaczniki informacyjno- nawigacyjne TOTUPOINT®.
Zakres zadań
- Prowadzi ewidencję księgową Ministerstwa według podziałek klasyfikacji budżetowej oraz w układzie zadaniowym na odpowiednich kontach syntetycznych i analitycznych w zakresie planu i zaangażowania.
- Prowadzi ewidencję wniosków, formularzy i innych zleceń dotyczących zamówień publicznych oraz sprawdza zgodność tych dokumentów z planem finansowym Ministerstwa.
- Sporządza analizy z wykonania budżetu Ministerstwa oraz przygotowuje wnioski o zmianę w planie finansowym Ministerstwa w układzie zadaniowym i w układzie klasyfikacji budżetowej w celu prawidłowej realizacji budżetu Ministerstwa.
- Sporządza sprawozdania budżetowe oraz pozostałe sprawozdania określone przepisami prawa, jak również zestawienia z realizacji budżetu Ministerstwa w zakresie budżetu państwa, budżetu środków europejskich oraz projektów i programów realizowanych z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej.
- Przygotowuje projekt planu finansowego oraz jego aktualizację w zakresie dysponenta środków budżetu państwa trzeciego stopnia w układzie klasyfikacji budżetowej i w układzie zadaniowym.
- Obsługuje Informatyczny System Obsługi Budżetu Państwa TREZOR na poziomie dysponenta środków budżetu państwa trzeciego stopnia w zakresie planowania i sprawozdawczości.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze rachunkowości
- Znajomość konstrukcji ustawy budżetowej
- Znajomość ustawy o finansach publicznych (działy I, III, IV)
- Znajomość rozporządzenia w sprawie sposobu prowadzenia gospodarki finansowej jednostek budżetowych i samorządowych zakładów budżetowych (Rozdział 2 i 3)
- Znajomość rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej
- Znajomość rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej w układzie zadaniowym
- Znajomość rozporządzenia w sprawie sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych w części dotyczącej państwowych jednostek budżetowych
- Znajomość rozporządzenia w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej w zakresie zasad funkcjonowania kont dotyczących planu i zaangażowania państwowych jednostek budżetowych
- Umiejętność analizy i syntezy informacji
- Rzetelność
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- Umiejętność współpracy
- Komunikatywność
- Umiejętność obsługi komputera: MS Office
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Podobne oferty
2025-07-01
Inspektor wojewódzki
Firma: Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Miejsce pracy: zachodniopomorskie / Szczecin
Warunki pracy · Praca w zabytkowym budynku, położonym w centrum miasta na Wałach Chrobrego, · Charakter pracy: w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, · Praca wykonywana w pozycji siedzącej, wymuszonej · stanowisko...
Więcej informacji2025-06-16
Specjalista ds. Rozrachunków
Firma: GRUPA PZU
Miejsce pracy: opolskie / Opole
Kontrola formalno-rachunkowa Wprowadzanie dokumentów i przygotowanie not księgowych Obsługa rozrachunków z odbiorcami i pracownikami z tytułu sprzedaży Wysyłka dokumentów sprzedażowych do nabywców oraz monitów do dłużników Rozliczenie...
Więcej informacji
Najnowsze komentarze