Exercitation ullamco laboris nis aliquip sed conseqrure dolorn repreh deris ptate velit ecepteur duis.
PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia nbiznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
Wykonywanie zadań związanych z procesem wdrażania, w szczególności:
- udział w procesie przyjmowania i rozliczania wniosków o płatność, monitorowania realizacji projektów/przedsięwzięć i rozwiązywania umów o dofinansowanie lub umów o objęcie przedsięwzięcia wsparciem;
- udział w procesie rozpatrywania odwołań beneficjentów od wyniku weryfikacji wniosków o wprowadzenie zmian do umów/wniosków o płatność/rozwiązania umowy;
- przygotowywania korespondencji z beneficjentem;
- uczestnictwo w procesie wprowadzania zmian do umów o dofinansowanie niezbędnych do rozliczenia przyznanego dofinansowania;
- udział w przygotowywaniu lub aktualizacji dokumentów i procedur związanych z realizacją zadań departamentu;
- przygotowywanie danych i informacji do planów, sprawozdań, raportów i analiz;
- wprowadzanie danych do systemów informatycznych;
- przygotowywanie danych, dokumentów i informacji do jednostek zewnętrznych.
- wykształcenie minimum średnie;
- minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w pracy biurowej;
- poziom obsługi programów komputerowych: znajomość narzędzi biurowych MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem programów Word i Excel);
- wiedza w zakresie programowania/wdrażania programów operacyjnych w ramach funduszy strukturalnych.
- wykształcenie wyższe (magisterskie) - preferowany profil: ekonomiczny, prawny, administracyjny;
- doświadczenie zawodowe w zakresie programowania działań/programów i wdrażania programów pomocowych;
- znajomość zagadnień merytorycznych:
- znajomość podstawowych zagadnień w zakresie prawa gospodarczego, finansów publicznych,
- znajomość uregulowań prawnych w zakresie finansów i rachunkowości;
- obsługa systemów eDOK, SL.
- umowę o pracę,
- premię regulaminową,
- prywatną opiekę medyczną,
- grupowe ubezpieczenie na życie,
- szkolenia,
- atrakcyjną lokalizację,
- wydarzenia integracyjne,
- programy socjalne,
- platformę wellbeingową.
Podobne oferty
2025-06-25
Specjalista ds. Umów Wsparcia i Procesów IT
Firma: Medicover Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 96
Forma współpracy: umowa o pracę (preferowana) / B2B Model pracy: hybrydowy (ok. 80% zdalnie, 20% w biurze) Rekrutacja: 100% zdalna Do Działu Rozwoju Korporacyjnych Usług IT poszukujemy osoby, która: dobrze rozumie procesy zakupowe i nadzór nad umowami...
Więcej informacji
Najnowsze komentarze