Exercitation ullamco laboris nis aliquip sed conseqrure dolorn repreh deris ptate velit ecepteur duis.
Specjalizujemy się w kompleksowym pozyskiwaniu i rozliczaniu dotacji, oferując wsparcie na każdym etapie wprowadzania nowych produktów i usług na rynek. Nasza innowacyjna praktyka obejmuje pełen zakres działań, począwszy od tworzenia koncepcji i analizy finansowania, poprzez przygotowanie dokumentacji, aż po wsparcie w rozliczeniu. Wyróżniamy się elastycznym podejściem, wykorzystującym ekspertyzę z różnych branż, co pozwala klientom skutecznie osiągać swoje cele.
- Rozliczanie projektów finansowych i administracyjnych - Zapewnienie zgodności z umowami o dofinansowanie i wytycznymi, w tym obsługa systemów takich jak CST2021.
- Monitorowanie realizacji projektów - Kontrola postępów w realizacji zadań, budżetu, harmonogramów, wydatkowania środków oraz osiągania wskaźników i kamieni milowych.
- Weryfikacja wydatków - Sprawdzanie zgodności wydatków z zasadą konkurencyjności oraz wytycznymi projektowymi.
- Bieżąca obsługa administracyjna projektów - Przygotowanie i składanie wniosków o płatność, wniosków o zmiany, sprawozdań i raportów z realizacji projektów. Tworzenie harmonogramów płatności oraz załączników finansowych do zmian projektowych.
- Koordynacja współpracy z instytucjami finansującymi - Utrzymywanie kontaktów i zapewnienie sprawnego przepływu informacji między stronami projektu.
- Doradztwo w zakresie rozliczania projektów - Konsultacje i wsparcie w zakresie prawidłowego rozliczania oraz realizacji projektów zgodnie z wytycznymi.
- Spotkania z klientami.
- Konsultacje z zespołem - Doradztwo w układaniu zakupów oraz wsparcie zespołu piszącego wnioski.
- Wsparcie podczas kontroli i wizyt monitorujących - Przygotowanie dokumentacji oraz obecność w trakcie wizyt kontrolnych.
- Opracowanie i publikacja zapytań ofertowych - Sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) oraz załączników we współpracy z Zamawiającym. Publikacja zapytań ofertowych w Bazie Konkurencyjności po uzyskaniu akceptacji dokumentacji. Obsługa zapytań oferentów, w tym publikacja odpowiedzi i wprowadzanie korekt lub uzupełnień. Analiza przesłanych ofert pod kątem formalnym, warunków dostępowych i kryteriów oceny ofert. Przygotowanie protokołów wyboru dostawcy oraz publikacja wyników w Bazie Konkurencyjności.
- Doświadczenie w rozliczaniu projektów unijnych.
- Bardzo dobra organizacja pracy, terminowość i rzetelność.
- Umiejętność planowania zadań, rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji.
- Stanowisko pracy o wysokim poziomie samodzielności i decyzyjności.
- Długą perspektywę współpracy (dostosowując się do potrzeb pracownika, umożliwiamy wybór formy zatrudnienia: umowa o pracę lub inne formy współpracy).
- Możliwość wykorzystania swoich umiejętności i doświadczenia w realizacji ciekawych i innowacyjnych projektów, w tym wielu projektów dla firm technologicznych i start-upów.
Podobne oferty
2025-01-13
Securities and Funds Settlements Specialist
Firma: Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.
Miejsce pracy: dolnośląskie / Wrocław
Work model: Hybrid (3 days/week from the office) Fixed-term contract of employment (1 year) What we do As Top Employer, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital....
Więcej informacji2025-01-10
Specjalista / Specjalistka ds. rozliczeń z NFZ / Statystyk medyczny
Firma: PABIANICKIE CENTRUM MEDYCZNE SP Z O O
Miejsce pracy: łódzkie / Pabianice, ul. Jana Pawła II 68
Liczba wakatów: 2 Zakres obowiązków: Nadzorowanie prawidłowego kodowania i rozliczania świadczeń z Narodowym Funduszem Zdrowia, w tym: nadzór nad niezakodowanymi świadczeniami, poprawianie błędów po weryfikacji NFZ, pisanie pism do NFZ z...
Więcej informacji
Najnowsze komentarze