Exercitation ullamco laboris nis aliquip sed conseqrure dolorn repreh deris ptate velit ecepteur duis.
Specjalista ds. Obsługi Klienta w Bankowości z językiem niemieckim                
                                    Szczecin                
                            Zadania:
- Wsparcie klientów w zakresie produktów i usług bankowych.
- Rozwiązywanie problemów klientów i zapewnianie wysokiej jakości obsługi.
- Budowanie pozytywnych relacji i doświadczeń klientów.
- Współpraca w zespole w celu osiągania codziennych celów.
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1).
- Umiejętności komunikacyjne i rozwiązywania problemów.
- Otwartość na pracę zespołową i chęć nauki.
- Orientacja na klienta jako centralny element działań.
Mile widziane
- Doświadczenie w bankowości lub obsłudze klienta w sektorze finansowym.
Oferujemy:
- Pracę w systemie hybrydowym (przeważnie zdalnie).
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie powitalne.
- Profesjonalne szkolenia rozwijające kompetencje w bankowości.
- Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie oraz możliwość wyboru benefitów.
- Wsparcie zespołu i menedżerów na każdym etapie pracy.
- Pakiet relokacyjny dla osób przeprowadzających się do miasta pracy (transport i zakwaterowanie).
Podobne oferty
dzisiaj
Doradca Klienta
Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.
Miejsce pracy: dolnośląskie / Bolesławiec
Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych dopasowujesz...
Więcej informacjidzisiaj
Doradca Klienta
Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.
Miejsce pracy: łódzkie / Łódź
Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych dopasowujesz...
Więcej informacji 
		
Najnowsze komentarze