Exercitation ullamco laboris nis aliquip sed conseqrure dolorn repreh deris ptate velit ecepteur duis.
- przygotowywanie planu budżetu miasta w zakresie dochodów i wydatków oraz Wieloletniej Prognozy Finansowej
- opracowywanie harmonogramów dochodów i wydatków
- wnioskowanie o wprowadzenie zmian do budżetu
- przygotowywanie budżetu, rozliczeń i sprawozdawczości dla projektów z wykorzystaniem środków zewnętrznych
- prowadzenie spraw związanych z budżetowaniem zadaniowym
- sporządzanie dokumentów księgowych dotyczących obrotu składnikami majątkowymi
- ewidencja składników majątku
- monitorowanie wydatków wynikających z zawartych umów w odniesieniu do limitu wydatków Wydziału Klimatu i Energii przewidzianych w budżecie miasta
- wystawianie dokumentów księgowych oraz sprawdzanie dokumentów księgowych wpływających do rozliczenia
- analizowanie materiałów dotyczących zgłoszeń i zajęć wierzytelności oraz kierowanie do egzekucji uzyskanych nakazów zapłaty
- monitorowanie stanu zobowiązań wynikających z zawartych umów
- wprowadzanie danych do systemu SAP w zakresie umów, zamówień oraz dokumentów finansowo-księgowych
- analiza dokumentów dotyczących sporów sądowych
- przygotowywanie materiałów do rozliczania podatku akcyzowego, niezbędnych do składania deklaracji podatkowych
- przygotowywanie materiałów i analiz do opracowywania sprawozdań z wykonania budżetu.
Miejsce pracy:
budynek Urzędu - ul. Wojciecha Bogusławskiego 8,10; 50-031Wrocław.
- praca stacjonarna przy stanowisku komputerowym powyżej 4 godzin dziennie
- dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim: miejsce parkingowe, wjazd do budynku bez barier architektonicznych, winda, wózek ewakuacyjny.
IV kwartał 2024 r. - I kwartał 2025 r.
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych)
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- wykształcenie: wyższe
- znajomość ustawy o finansach publicznych oraz rozporządzeń wykonawczych do ustawy
- znajomość ustawy o rachunkowości oraz rozporządzeń wykonawczych do ustawy
- znajomość ustawy o podatku akcyzowym
- znajomość zasad sporządzania sprawozdań budżetowych i finansowych
- obsługa pakietu Microsoft Office.
- wykształcenie: profil ekonomiczny
- doświadczenie zawodowe: w zakresie planowania i rozliczania budżetu w jednostkach samorządu terytorialnego
- wiedza z zakresu budżetowania i rozliczania projektów finansowanych ze środków zewnętrznych
- obsługa systemu SAP
- obsługa systemu KSAT2000i
- obsługa systemu SMP
- obsługa systemu EOF
- obsługa systemu Q-Inwentaryzacja
- umiejętność pracy w zespole, kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy pod presją czasu, planowanie i organizowanie pracy.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu październiku 2024 roku wyniósł poniżej 6%.
- list motywacyjny, opatrzony własnoręcznym podpisem
- kwestionariusz osobowy, zgodnie z załączonym wzorem, opatrzony datą i własnoręcznym podpisem
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego)
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, opatrzone własnoręcznym podpisem
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, opatrzone własnoręcznym podpisem
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Podobne oferty
wczoraj
Główny specjalista
Firma: Ministerstwo Klimatu i Środowiska w Warszawie
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań: zagrożenie korupcją Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: budynek i pomieszczenia urzędu dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych...
Więcej informacji2024-12-25
Specjalista / Specjalistka ds. finansowania zewnętrznego w Biurze Finansów
Firma: PKP CARGO S.A.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Wyzwania, jakie na Ciebie czekają: Współpraca z instytucjami finansowymi w zakresie umów finansowania zewnętrznego Przygotowywanie dokumentacji w zakresie pozyskania umów finansowania zewnętrznego Obsługa umów finansowania zewnętrznego, w tym...
Więcej informacji
Najnowsze komentarze