Exercitation ullamco laboris nis aliquip sed conseqrure dolorn repreh deris ptate velit ecepteur duis.
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office
Wymagania inne:
[Umiejętność 2] : rozporządzenie w sprawie sprawozdawczości budżetowej[Umiejętność 1] : znajopmość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, rozporządzenie w sprawie klasyfikacji budżetowej,[Inne] : doświadczenie zawodowe (min. 1 rok) na stanowiskach związanych z księgowością, preferowana znajomość systemów INFO-SYSTEM oraz Besti@[Przewidywany okres zatrudnienia]: 1,5-2 lata[Godzina zakończenia pracy]: 16:00
Karczew
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie brutto:
od 7 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Podobne oferty
wczoraj
Finance & HR Coordinator
Firma: Internel sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Your Role This position is perfect for a hands-on, detail-oriented person who enjoys variety and responsibility. You will be the link between our management, team, and external partners in finance and HR, ensuring everything runs smoothly behind the scenes....
Więcej informacjiwczoraj
Starszy specjalista
Firma: Ministerstwo Klimatu i Środowiska w Warszawie
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Warunki pracy Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Budynek i pomieszczenia urzędu dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (podjazd do budynku, toalety, windy oraz drzwi o...
Więcej informacji
Najnowsze komentarze