Exercitation ullamco laboris nis aliquip sed conseqrure dolorn repreh deris ptate velit ecepteur duis.
PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
- przyjmowanie i weryfikacja wniosków o płatność oraz rekomendowanie płatności,
- weryfikacja i akceptacja harmonogramów płatności przekazywanych przez Beneficjentów oraz monitorowanie prawidłowości realizacji projektów,
- weryfikacja i zatwierdzanie zmian zgłaszanych przez Beneficjentów do umów o dofinansowanie projektów,
- obsługa i wprowadzanie danych do systemów informatycznych w tym: CST, SOWA, monitorowanie realizacji projektów,
- akceptacja dokumentów i produktów powstałych w wyniku realizacji projektów,
- współudział w przygotowywaniu i prowadzeniu spotkań z Beneficjentami,
- przygotowywanie propozycji rozwiązań oraz wzorów dokumentów niezbędnych do realizacji działań,
- przygotowywanie informacji planistyczno-sprawozdawczych dotyczących realizowanych zadań, w tym w szczególności planów finansowych, planów działania, a także sprawozdań z ich realizacji, w tym: deklaracji wydatków, prognoz finansowych.
- wykształcenie wyższe;
- min. 6 miesięcy doświadczenia w realizacji zadań związanych z realizacją projektów finansowanych ze środków publicznych lub środków unijnych;
- znajomość regulacji prawnych i systemu wdrażania związanego z realizacją projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, ze szczególnym uwzględnieniem Europejskiego Funduszu Społecznego;
- bardzo dobra znajomość narzędzi biurowych pakietu MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem MS Word, MS Excel, MS PowerPoint);
- umiejętność współpracy w grupie;
- komunikatywność;
- umiejętność organizacji pracy.
- znajomość zagadnień z zakresu realizacji projektów wsparcia przedsiębiorców, w tym udzielania pomocy de minimis;
- znajomość podstaw finansów publicznych;
- bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność szybkiego uczenia się;
- samodzielność i dokładność.
- umowę o pracę;
- premię regulaminową;
- prywatną opiekę medyczną;
- grupowe ubezpieczenie na życie;
- szkolenia;
- atrakcyjną lokalizację;
- wydarzenia integracyjne;
- programy socjalne.
Podobne oferty
2024-10-15
Starszy specjalista / Główny specjalista w Departamencie Rozwoju Startupów
Firma: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Główne zadania: Realizacja zadań w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki 2021-2027 (w tym działanie 2.28 Startup Booster Poland), w szczególności: opracowywanie i aktualizacja dokumentów programowych oraz procedur w zakresie...
Więcej informacji2024-10-10
Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Wdrożeń Innowacji w Przedsiębiorstwach
Firma: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Główne zadania: obsługa procesu oceny wniosków, pełnienie roli Przewodniczącego Panelu KOP; rozpatrywanie protestów; obsługa procesu zawierania umów w sprawie projektów; udział w przygotowaniu dokumentów konkursowych, planów, analiz i...
Więcej informacji
Najnowsze komentarze