Exercitation ullamco laboris nis aliquip sed conseqrure dolorn repreh deris ptate velit ecepteur duis.
Compensa to jedno z najprężniej rozwijających się towarzystw ubezpieczeniowych na rynku. Należymy do międzynarodowej grupy Vienna Insurance Group. Tworzymy wiarygodną i dynamiczną organizację, ponieważ stawiamy na przedsiębiorczość i innowacyjność, a zarazem dbamy o przyjazną atmosferę współpracy. Obecnie do Zespołu Zarządzania Doświadczeniem Klientów poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:
Młodszy Specjalista ds. Customer i User Experience
Miejsce pracy: Warszawa
Jakie będą Twoje obowiązki?
- Pozyskiwanie i budowanie wiedzy o Klientach (badanie i analiza ścieżki Klienta) oraz poszukiwanie rozwiązań podnoszących satysfakcję Klientów
- Analiza reklamacji pod kątem diagnozy potrzeb Klientów
- Współpraca z agencjami badawczymi przy projektach i inicjatywach z zakresu CX
- Rekomendacja zmian w obszarach CX/UX oraz współpraca ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi
- Badanie kluczowych czynników wpływających na zaangażowanie użytkowników w aplikacjach web/mobile oraz definiowanie propozycji zmian w produkcie (UX)
- Przeprowadzanie testów użyteczności oraz badań UX w projektach wdrażających nowe rozwiązania
- Wypracowanie rozwiązań w oparciu o wnioski z badań/audytów/testów użyteczności oraz wymagań biznesowych
- Podsumowywanie działań z obszarów Customer i User Experience w formie raportów i prezentacji w języku angielskim.
Co oferujemy:
- Interesującą pełną wyzwań pracę w renomowanej, międzynarodowej firmie
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Prywatną opiekę medyczną oraz możliwość skorzystania z karnetu sportowego
- Zniżki na produkty ubezpieczeniowe
- Dofinansowanie do kursów i szkoleń merytorycznych oraz językowych
- Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy
- Indywidualne wsparcie dedykowanego Buddy’ego we wdrożeniu w nowe obowiązki
- Dobrą, pozytywną atmosferę pracy.
Czego oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: finanse, zarządzanie, marketing, psychologia)
- Wiedzy z zakresu budowania pozytywnych doświadczeń Klientów
- Umiejętności przeprowadzania badań jakościowych i ilościowych, testów A/B, prowadzenia analiz oraz warsztatów koncepcyjnych
- Umiejętności łączenia wiedzy za zakresu Customer Experience i User Experience
- Znajomości trendów i standardów z zakresu dziedzin CX/UX, szczególnie tematyki badań UX czy badań opinii
- Dobrze rozwiniętych umiejętności organizacyjnych, komunikacyjnych oraz umiejętności pracy w zespole
- Znajomości języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym,
- Mile widziane umiejętność tworzenia prototypów, testowania rozwiązań z użytkownikami oraz znajomość narzędzi np.: Figma, Google Analytics, HotJar,
- Mile widziane doświadczenie w pracy w metodologii Scrum, Design Thinking, Google Design Sprint
- Mile widziane doświadczenie w branży finansowej.
Najnowsze komentarze