Exercitation ullamco laboris nis aliquip sed conseqrure dolorn repreh deris ptate velit ecepteur duis.
Widzisz siebie w pracy pełnej innowacyjnych rozwiązań i nowoczesnej technologii? Dołącz do Victor Energy i stań się częścią europejskiej transformacji energetycznej.
Jesteśmy spółką-córką wiodącego na rynku kanadyjskim i europejskim dostawcy kompleksowych usług (EPC+) oraz specjalistycznych rozwiązań dla sektora budownictwa elektroenergetycznego. Pracujemy przy projektach, które mają realny wpływ na europejski sektor energetyczny. Naszą misją jest dostarczanie tego, co najlepsze dzięki doświadczeniu i zaangażowaniu w bezpieczeństwo ludzi i środowiska.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Bieżąca komunikacja oraz wymiana dokumentów i informacji z zewnętrznym biurem rachunkowym.
- Uzgadnianie sald i rozrachunków z kontrahentami.
- Wystawianie faktur sprzedażowych na podstawie instrukcji i danych przekazywanych przez kierowników projektów.
- Weryfikacja kompletności przelewów skierowanych do zapłaty oraz aktualnych sald rachunków bankowych.
- Wprowadzanie pilnych przelewów do systemu bankowego zatwierdzonych przez osoby upoważnione i przesyłanie potwierdzeń dokonanych płatności.
- Bieżąca współpraca z pracownikami działów Kontroli wewnętrznej i Administracji.
- Szkolenia nowych pracowników z zakresu obsługi aplikacji wewnętrznych związanych z elektronicznym obiegiem dokumentów.
- Zarządzanie dostępami do aplikacji wewnętrznych i współpraca z działami: IT i HR.
- Monitorowanie funkcjonowania aplikacji i zgłaszanie do dostawców aplikacji ewentualnych nieprawidłowości w ich działaniu.
- Rekomendowanie zmian i dostosowań aplikacji wewnętrznych do potrzeb pracowników.
WYMAGANIA:
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne, preferowane z zakresu rachunkowości lub finansów przedsiębiorstwa.
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie min. B2 / B1.
- Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym lub dziale finansowym przedsiębiorstwa.
- Dobra znajomość Excela i pozostałych aplikacji pakietu MS Office.
- Otwartość na używanie nowych technologii i aplikacji oraz brak obaw przed ich stosowaniem.
- Komunikatywność i responsywność.
- Zaangażowanie, skrupulatność, dociekliwość
- Samodzielność i inicjatywa.
- Odpowiedzialność za słowo, poczucie humoru.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Dobra organizacja pracy własnej.
OFERUJEMY:
- Konkurencyjne wynagrodzenie.
- Stabilną pracę w firmie elektroenergetycznej.
- Narzędzia potrzebne do pracy na tym stanowisku.
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia oferowane przez naszą organizację oraz poprzez wsparcie doświadczonych pracowników.
- Bogaty pakiet socjalny: ZFŚS, ubezpieczenie grupowe oraz ubezpieczenie medyczne Medicover, nauka języka angielskiego, Multisport, paczki dla dzieci, spotkania integracyjne.
Podobne oferty
2024-08-21
Technical Accounting Process Lead with Dutch (Collection)
Firma: Aon
Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
Position Summary As a key member of our Cash cycle team located in Krakow, you will be responsible for providing customer service and support to our customer base for their financial inquiries. This includes addressing client’s overdue payments,...
Więcej informacji
Najnowsze komentarze