Exercitation ullamco laboris nis aliquip sed conseqrure dolorn repreh deris ptate velit ecepteur duis.
TeamQuest jest polską, dynamicznie rozwijającą się firmą, od ponad 10 lat zajmującą się kompleksowymi usługami doradztwa personalnego, w szczególności w rekrutacji specjalistów IT.
Nasz Klient - amerykańska firma informatyczna, która tworzy inteligentne systemy monitorowania i analizy danych dla restauracji, sklepów i sklepów na całym świecie. Główny oddział w USA przoduje w dostarczaniu zautomatyzowanych rozwiązań nadzoru w Ameryce Północnej, a w wyniku fuzji w sierpniu 2018 r. wszedł na polski rynek. Technologia firmy umożliwia zarządzanie firmą wirtualną i zapobiega stratom w przedsiębiorstwach wielopodmiotowych. Dzięki zestawowi "wirtualnych oczu" obserwujących nieprzerwanie działalność na każdym poziomie, pomagamy oszczędzać czas i usprawniać procesy wewnątrz firmy. Wszystkie dane są dostępne w dowolnym momencie "w chmurze. Obecnie oddział polski tworzy produkty dla ponad 100 globalnych marek z 42 000 aktywnych lokalizacji. Zapewniają rozwiązania mobilne zapobiegające stratom, spójne z danymi, zintegrowane z każdą przeglądarką, intuicyjne, łatwe w użyciu. Posiadają ponad 20-sto letnie doświadczenie. Współpracują m. in. z: KFC, DQ, IHOP, Pizza Hut, Denny"s, Yum!. Obecnie do swojego zespołu poszukują osoby na stanowisko:
IT Product Manager (systemy antyfraudowe)
MIASTO Toruń
Nr ref.: 42680#21010019
Zakres obowiązków:
- Analiza wymagań i danych przetwarzanych przez systemy POS klienta.
- Pomoc w konceptualizacji i definiowaniu nowych funkcji systemu w integracji POS i obszarze przetwarzania danych.
- Ciągłe skanowanie aktualnej konkurencji i nadchodzących nowych rozwiązań.
- Definiowanie wymagań produktu i przypadki użycia dla nowych obecnych i nowych integracji POS.
- Badania trendów w branży, aby zrozumieć stanowisko konkurencji i odkryć nowe możliwości.
- Reprezentowanie klienta w procesie rozwoju.
- Utrzymywanie i ustalanie priorytetów backlogu produktu.
- Wspieranie zespołu programistów w razie jakichkolwiek pytań.
Wymagania:
- Doświadczenie w POS, kasach fiskalnych i systemach przetwarzania danych.
- Doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika produktu, najlepiej w środowisku IT.
- Doświadczenie w zarządzaniu i dostarczaniu wyników za pośrednictwem innych.
- Umiejętności w środowisku Agile (Scrum, Kanban).
- Umiejętność organizowania, ustalania priorytetów i zarządzania wieloma priorytetami i projektami.
- Certyfikat Professional Scrum Product Owner będzie plusem.
Oferujemy:
- Możliwe formy współpracy:
- umowa o pracę
- kontrakt B2B (płatny urlop 26 dni + 80% płatne L4)
- Możliwość całkowitej pracy zdalnej
- Stabilne środowisko pracy - stawiamy na długoterminową współpracę
- Elastyczne godziny pracy (8/10 - 16/18)
- Biuro w centrum Gliwic przy ul. Dworcowej
- Lekcje angielskiego
- Możliwość realizowania własnych pomysłów
- Pracę w komfortowych warunkach:
- gwarantowane miejsce parkingowe - zostaw samochód, rower, hulajnogę
- w pełni wyposażona kuchnia oraz jadalnia
Najnowsze komentarze