Exercitation ullamco laboris nis aliquip sed conseqrure dolorn repreh deris ptate velit ecepteur duis.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami
Zakres zadań
- Współpracuje z przedstawicielami resortów, instytucji i ekspertami z zakresu osób starszych.
- Koordynuje pod względem organizacyjno-logistycznym posiedzenia Międzyresortowego Zespołu do spraw systemowych rozwiązań związanych z opieką nad osobami starszym, odbywające się w siedzibie Kancelarii i poza nią.
- Analizuje i gromadzi dane dotyczące oceny sytuacji społecznej i prawnych rozwiązań w zakresie polityki senioralnej, w tym przygotowuje zestawienia statystyczne.
- Gromadzi materiały dotyczące rozwiązań z zakresu wspierania niesamodzielnych osób starszych i ich rodziny.
- Uczestniczy w pracach związanych z przygotowywaniem założeń do projektów aktów prawnych oraz opiniowaniem projektów zewnętrznych dotyczących strategii w zakresie polityki społecznej, w szczególności w odniesieniu do osób starszych oraz opracowywaniem projektów aktów prawnych, w tym projektów aktów normatywnych, inicjowanych przez Ministra do spraw Polityki Senioralnej.
- Uczestniczy w koordynacji prac związanych z opiniowaniem projektów aktów normatywnych i innych dokumentów rządowych w ramach uzgodnień międzyresortowych oraz rozpatrywanych przez Stały Komitet Rady Ministrów i Radę Ministrów, w zakresie właściwości Ministra do spraw Polityki Senioralnej oraz uczestniczy w zespołach roboczych, konferencjach uzgodnieniowych i posiedzeniach komisji prawniczych oraz komisji sejmowych i senackich, w zakresie właściwości Ministra do spraw Polityki Senioralnej .
- Współpracuje z resortami odpowiedzialnymi za realizacje zadań na rzecz wsparcia osób starszych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe prawnicze- Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
- Posiadanie wiedzy z zakresu: pomocy społecznej, osób starszych; zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej; przepisów prawa z zakresu: finansów publicznych (w szczególności dyscyplina finansów publicznych), dostępu do informacji publicznej, zamówień publicznych, ochrony danych osobowych, techniki prawodawczej, procesu legislacyjnego
- Posiadanie kompetencji miękkich: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B2
- Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi prawnej lub tworzenia/opiniowania aktów prawnych lub w zakresie obsługi procesu legislacyjnego
Podobne oferty
wczoraj
Specjalista w sekcji finansowo-budżetowej
Firma: Gdański Urząd Pracy
Miejsce pracy: pomorskie / Pruszcz Gdański
Obsługa programów księgowych. Sporządzanie sprawozdań miesięcznych, półrocznych i rocznych. Wystawianie przelewów dotyczących zapłat, przestrzeganie terminów zapłat. Przyjmowanie i kontrola dokumentów księgowych. Księgowanie dokumentów na...
Więcej informacjiwczoraj
Specjalista / Specjalistka ds. finansowych
Firma: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowy Instytut Badawczy
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, ul. Roentgena 5
Zakres obowiązków: Kontrolowanie formalno-rachunkowe faktur zakupowych. Dekretowanie i księgowanie dokumentów kosztowych w projektach UE. Prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej dla projektów UE. Współpraca z komórkami merytorycznymi dot. opisów...
Więcej informacji
Najnowsze komentarze