Exercitation ullamco laboris nis aliquip sed conseqrure dolorn repreh deris ptate velit ecepteur duis.
Dyrektor Warmińsko- Mazurskiego Centrum Nowych Technologii ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
- Kontrola dokumentów finansowo-księgowych;
- Przygotowywanie dokumentów do zatwierdzania przez osoby upoważnione;
- Fakturowanie usług świadczonych przez Centrum wraz z prowadzeniem ewidencji faktur;
- Prowadzenie rozliczeń finansowych z wykonawcami, dostawcami i usługodawcami;
- Prowadzenie rozliczeń z tytułu podatku VAT w zakresie wskazanym w uchwale Zarządu Województwa Warmińsko-Mazurskiego w sprawie zasad rozliczania podatku od towarów i usług jednostek budżetowych Województwa Warmińsko-Mazurskiego;
- Przygotowywanie danych niezbędnych do sprawozdawczości budżetowej i finansowej;
- Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej środków trwałych;
- Sporządzanie sprawozdań statystycznych F-03 o stanie i ruchu środków trwałych;
- Prowadzenie ewidencji bilansowej majątku;
- Weryfikacja stawek amortyzacyjnych;
- Przeprowadzanie inwentaryzacji metodą weryfikacji oraz metodą potwierdzania sald w zakresie realizowanych zadań;
- Analiza, ocena i uzgadnianie danych budżetowych i sprawozdawczych;
- Sporządzanie bilansu z wykonania budżetu jednostki;
- Sporządzanie sprawozdania finansowego jednostki;
- Prowadzenie ewidencji dochodów i wydatków w układzie klasyfikacji budżetowej;
- Prowadzenie rozliczeń finansowych w zakresie rozrachunków publiczno-prawnych oraz regulowanie podatków i opłat;
- Prowadzenie rozliczeń należności;
- Prowadzenie spraw związanych z umarzaniem, odraczaniem lub rozkładaniem na raty należności;
- Prowadzenie obsługi finansowo-księgowej projektów własnych Centrum oraz projektów finansowanych ze środków zewnętrznych;
- Prowadzenie ewidencji zaangażowania środków, weryfikacja zgodności wydatków
z planem finansowym, kosztami, należnościami i zobowiązaniami Centrum; - Rozliczanie podróży służbowych krajowych i zagranicznych oraz wyjazdów szkoleniowych;
- Współpraca z administratorem systemu informatycznego oraz Inspektorem Ochrony Danych w zakresie prawidłowego administrowania zasobami zawierającymi dane osobowe przechowywanymi oraz przetwarzanymi w systemie informatycznym Centrum
- Posiadanie uprawnień wynikających z art. 54 ustawy o finansach publicznych;
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku;
- Nieposzlakowana opinia;
- Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
- Znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego;
- Znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych, rachunkowości, podatku VAT;
- Umiejętność organizacji pracy własnej i pracy w zespole;
- Umiejętność obsługi programów komputerowych (pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych;
- Komunikatywność, dokładność, terminowość, sumienność, odpowiedzialność;
- Znajomość przepisów z zakresu ochrony danych osobowych oraz archiwizacji dokumentów;
- Umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawnych;
- Mile widziany co najmniej 3-letni staż pracy na stanowisku głównego księgowego/zastępcy głównego księgowego lub innym kierowniczym stanowisku związanym z prowadzeniem ksiąg rachunkowych przy zastosowaniu przepisów Ustawy o rachunkowości.
- Praca administracyjno-biurowa, przeważnie siedząca, wewnątrz pomieszczenia z przewagą wysiłku umysłowego, przy monitorze ekranowym, 8 godzin na dobę. Dostęp do budynku oraz windy (wejściem od strony ul. Głowackiego), budynek dostosowany do potrzeb osób
z niepełnosprawnościami, toalety dostosowana dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami, dostępne na piętrze wykonywania pracy. - Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym upublicznienie ogłoszenie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych) w Centrum wynosił mniej niż 6%.
- List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań na ww. stanowisku;
- Życiorys zawodowy – Curriculum Vitae;
- Kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie;
- Kserokopia dokumentów poświadczających kwalifikacje na dane stanowisko (jeżeli wymagane w treści ogłoszenia)
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; * [Pobierz]
- Klauzula Informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w procesie naboru; * [Pobierz]
- Oświadczenie dotyczące wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych; * [Pobierz]
- Oświadczenie kandydata aplikującego na wolne stanowisko urzędnicze; * [Pobierz]
*Wzór wymaganych dokumentów jest również dostępny na stronie internetowej Centrum Nowych Technologii w Olsztynie – http://bip.wmcnt.pl;
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy:
- wysłać za pomocą przycisku aplikowania
- składać osobiście w siedzibie Centrum
lub - przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego na adres:
w zaklejonej kopercie z dopiskiem:
Stanowisko: Główny specjalista
Biuro: Zespół ds. Finansów
Nr ogłoszenia: 2/2025
w terminie do dnia 07.03.2025 r. do godz. 10:00.
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, potwierdzenia umiejętności;
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydatów niepełnosprawnych, którzy chcą skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa
w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, na zasadach określonych w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych; - Inne, które kandydat uważa za istotne w jego przyszłej pracy.
- Aby zakwalifikować się do kolejnego etapu naboru, kandydat musi spełniać wymagania niezbędne oraz w największym stopniu wymagania dodatkowe oraz złożyć komplet wymaganych dokumentów.
- Dokumentami potwierdzającymi staż pracy i doświadczenie zawodowe są: świadectwa pracy, zaświadczenia o aktualnym zatrudnieniu lub w przypadku kierowniczych stanowisk urzędniczych również wydruk ze strony internetowej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Dokumentami potwierdzającymi doświadczenie zawodowe mogą być również min.: zaświadczenia o odbyciu praktyk, staży, dokumenty potwierdzające pracę na umowę zlecenie lub o dzieło, wydruk ze strony internetowej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej również w odniesieniu do stanowisk nie będących stanowiskami kierowniczymi.
- Wszystkie wymagane dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim,
a dokumenty wydane w języku obcym muszą być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego. - Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach samorządu terytorialnego będą kierowane do odbycia służby przygotowawczej.
- Służba przygotowawcza trwa nie dłużej niż 3 miesiące i kończy się egzaminem. Pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
- Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Warmińsko-Mazurskie Centrum Nowych Technologii w Olsztynie (dalej: Administrator), dane kontaktowe: ul. Bartosza Głowackiego 14, 10-448 Olsztyn, tel. 89 6131340, e-mail: sekretariat@wmcnt.pl
- Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt jest możliwy pod adresem e-mail: iod@wmcnt.pl
- dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze na podstawie:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zakresie danych wskazanych w przepisach prawa (m. in. art. 221 ustawy Kodeks pracy, art. 6 w zw. z art. 13 ust. 2b ustawy o pracownikach samorządowych),
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO w zakresie innych danych podanych przez Pana/Panią dobrowolnie np. w liście motywacyjnym, na podstawie wyrażonej przez Pana/Panią zgody. Jeżeli w dokumentach zawarte będą dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tzw. szczególne kategorie danych osobowych) podstawą przetwarzania jest również Pana/Pani wyraźna zgoda (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- dane osobowe nie będą przekazywane podmiotom zewnętrznym, jednakże dane kandydata, który zostanie wybrany do zatrudnienia, będą zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Administratora.
- dane osobowe zawarte w dokumentach aplikacyjnych wszystkich kandydatów, również tych którzy nie spełnili wymagań formalnych będą przechowywane przez okres 3 miesięcy liczony od dnia upublicznienia informacji o wynikach naboru, a następnie zostaną oddane aplikującym. W przypadku nie odebrania przez aplikujących dokumentów w terminie 30 dni od upływu ww. terminu, dokumenty aplikacyjne będą podlegały komisyjnemu zniszczeniu. Podstawą ustalenia okresu retencji danych jest okres wskazany w przepisach wydanych na podstawie art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach czyli na podstawie jednolitego rzeczowego wykazu akt obowiązującego w Warmińsko-Mazurskim Centrum Nowych Technologii w związku z Zarządzeniem nr 28/2024 Dyrektora Warmińsko-Mazurskiego Centrum Nowych Technologii z dnia 30 września 2024 r.
- ma Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo do żądania ich sprostowania, prawo do żądania od Administratora ograniczenia ich przetwarzania, prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy w Pana/Pani ocenie przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. W przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody ma Pan/Pani prawo do cofnięcia zgody w każdym czasie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych dokonanego na jej podstawie przed jej wycofaniem.
- Pana/Pani dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
- podanie przez Pan/Pani danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest wymogiem ustawowym, niezbędnym, aby uczestniczyć w procesie naboru. Podanie przez Pana/Panią innych danych jest dobrowolne.
Podobne oferty
wczoraj
Starszy specjalista ds. finansowych w jednostce realizującej projekt
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Miejsce pracy: śląskie / Bieruń
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:- opracowywanie comiesięcznego wykazu realizowanych inwestycji,- sprawozdawczość i rozliczenia realizowanych inwestycji,- weryfikację dokumentacji finansowej zadań inwestycyjnych,- opracowywanie oraz...
Więcej informacjiwczoraj
Specjalista ds. finansów
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku
Miejsce pracy: pomorskie / Lębork
- Sporządzanie analiz finansowych- Księgowanie wyciągów bankowych- Nadzór nad obiegiem dokumentów- Dekretacja faktur-Uzgadnianie kont rozrachunkowych-Przygotowywanie raportów na potrzeby spółki-Czynny udział w procesie zamykania miesiąca, kwartału...
Więcej informacji
Najnowsze komentarze