Exercitation ullamco laboris nis aliquip sed conseqrure dolorn repreh deris ptate velit ecepteur duis.
The Team collaborates closely with the Danish Teams consisting of brokers and consultants. We provide support in administrating client’s policies throughout the year and helping them make the best decisions! Our office is located in Cracow however in this role we are open to flexibility in terms of hybrid or fully virtual working arrangement.
At Aon, we shape decisions for the better to protect and enrich the lives of people around the world. As an organization, we are united through trust as one inclusive, diverse team, and we are passionate about helping our colleagues and clients succeed.
- preparing renewal documents, performing calculations, preparing different kinds of reports
- communicating and collaborating with insurers, clients and consultants in order to process the information from team to team,
- working on and preparing reports concerning current insurance market and processing documentation related to the chosen policies.
- up to 6 months of experience in a similar role is useful, but were much more interested in how quickly you can learn new skills,
- good English and Danish – at the least B2+ (on the CEFR scale) because youll be using these languages every day when contacting others,
- good Excel skills – at least at an intermediate level because its a key working tool,
- attention to details - you need to be able to keep track of lots of data and enjoy working at a fast pace.
Podobne oferty
wczoraj
Client Service Delivery Senior Administrator with Danish
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
Zarządzanie wsparciem administracyjnym dla polis ubezpieczeniowych, Koordynacja, walidacja i weryfikacja danych, Bezpośredni kontakt z zespołami duńskimi w celu zapewnienia najlepszych rozwiązań rynkowych, Przygotowanie dokumentów odnowieniowych i...
Więcej informacji2025-03-06
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: pomorskie / Gdańsk
Zarządzanie i komunikacja z kluczowymi partnerami klientów, Wsparcie dla partnerów w programach motywacyjnych via e-mail, Rozwiązywanie zapytań dotyczących kalkulacji zachęt finansowych, wypłat, i innych, Rejestrowanie nowych partnerów według...
Więcej informacji
Najnowsze komentarze