Exercitation ullamco laboris nis aliquip sed conseqrure dolorn repreh deris ptate velit ecepteur duis.
Asystent / Specjalista do spraw administracji sprzedaży
Miejsce pracy: Pruszków
Twoje zadania
- Obsługa transakcji handlowych.
- Wystawianie dokumentów sprzedaży i gospodarki magazynowej.
- Nadzór nad obiegiem dokumentów systemowych.
Wymagania
- Zaangażowanie i chęć do pracy.
- Umiejętność posługiwania się pakietem MS Office.
- Dobra umiejętność organizowania pracy.
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
Co oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.
- Interesującą i pełną wyzwań pracę u cenionego pracodawcy.
- Wsparcie oraz profesjonalne wprowadzenie na stanowisko pracy.
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
- Pracę w gronie doświadczonych profesjonalistów w atmosferze wzajemnej współpracy.
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna i pakiety sportowe.
Podobne oferty
2025-11-16
Fakturzystka
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: łódzkie / Gruszczyce
Wystawianie faktur krajowych i zagranicznych, korekt oraz innych dokumentów sprzedaży zgodnie z zamówieniami Ewidencja danych w systemie, kontrola poprawności dokumentów z uwzględnieniem KSeF i VAT Nadzór nad obiegiem dokumentacji sprzedażowej i...
Więcej informacji2025-11-15
Asystent / Asystentka ds. Administracji i Finansów
Firma: PZ Stettin TeamWork
Miejsce pracy: zachodniopomorskie / Szczecin, Stare Miasto
Obowiązki wystawianie i wprowadzanie faktur sprzedażowych i kosztowych (system Comarch ERP-XL). prowadzenie prostych raportów kasowych i ich rozliczanie. bieżąca obsługa i archiwizacja dokumentów (faktur, umów, polis). współpraca z zewnętrzną...
Więcej informacji
Najnowsze komentarze