Windykator / Negocjator Telefoniczny

Ogłoszenie numer: 4189441, z dnia 2021-02-16

Firma XTG S.A. powstała w 2009 roku we Wrocławiu.
Posiadamy doświadczenie w branży zdobywane od wielu lat. Rozumiemy i realizujemy potrzeby naszych klientów. Stale poszerzamy asortyment, aby stać się wiodącym dystrybutorem elektroniki użytkowej w Polsce i w Europie.

Jesteśmy importerami i eksporterami sprzętu elektronicznego.
Od początku naszej działalności specjalizujemy się w sprzedaży telefonów komórkowych i tabletów. Potrafimy dostosować naszą ofertę dla najbardziej wymagających klientów. Jesteśmy w stanie dostarczyć dowolny asortyment w najniższych cenach rynkowych.

Działamy kompleksowo
Na każdym etapie współpracy służymy fachowym doradztwem i pomocą. W naszym zespole pracują pasjonaci nowoczesnych technologii, którzy z przyjemnością odpowiedzą na wszelkie pytania i wątpliwości.

Windykator / Negocjator Telefoniczny

Miejsce pracy: dolnośląskie / Wrocław

Nr Ref.: XTG/SAL/012021

 

Opis stanowiska

  • prowadzenie negocjacji telefonicznych z klientami,
  • przygotowywanie wezwań do zapłaty i innych dokumentów (praca na gotowych szablonach),
  • monitorowanie terminowych spłat należności z wykorzystaniem komunikatorów typu Skype, Viber, WhatsApp,
  • obsługa korespondencji dot. prowadzonych spraw,
  • bieżąca współpraca z innymi działami,
  • wsparcie działu administracyjnego.

Wymagania

  • wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego, dodatkowe języki będą mile widziane (kontrahenci międzynarodowi),
  • minimum roczne doświadczenie w windykacji polubownej,
  • asertywność i odporność na stres,
  • dążenie do wyznaczonych celów,
  • mile widziana znajomość systemu COMARCH.

Oferujemy

  • szkolenia, rozwój zawodowy i możliwość awansu,
  • pakiet benefitów (multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie),
  • praca od poniedziałku do piątku,
  • elastyczne godziny rozpoczęcia dnia pracy,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.