Starszy specjalista ds. monitoringu i jakości zabezpieczeń

Od nas dostaniesz:
  • Kartę sportową
  • Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
  • Elastyczny czas pracy
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dostęp do kursów LinkedIn Learning
  • Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy
Zobacz, jak się u nas pracuje!

Starszy specjalista ds. monitoringu i jakości zabezpieczeń

miejsce pracy: Warszawa, Nr ref.: AFE/0700720

Do Wydział Monitoringu i Jakości Zabezpieczeń  poszukujemy osoby, która będzie samodzielnie realizować zadania związane z obszarem. Jeśli chcesz rozwijać się w obszarze wyceny zabezpieczeń - dołącz do naszego zespołu i zaaplikuj na ofertę.

 

Na tym stanowisku będziesz miał/a możliwość:

  • monitorowania wartości nieruchomości mieszkalnych i komercyjnych stanowiących zabezpieczenie finansowania udzielonego przez Bank,
  • monitorowania wartości ruchomości stanowiących zabezpieczenie finansowania udzielonego przez Bank,
  • monitorowania jakości posiadanych w portfelu zabezpieczeń,
  • weryfikacji dokumentacji dotyczącej posiadanych zabezpieczeń,
  • weryfikacji danych dotyczących posiadanych zabezpieczeń w systemach bankowych,
  • monitoringu rynku nieruchomości,
  • współpracy z innymi obszarami w zakresie współodpowiedzialności za ryzyko kredytowe banku

Szukamy właśnie Ciebie jeśli:

  • posiadasz wyższe wykształcenie preferowane: ekonomiczne, budowlane; studia podyplomowe związane z wyceną nieruchomości).
  • posiadasz minimum 5-letnie doświadczenie w obszarze wyceny nieruchomości mieszkalnych i komercyjnych / ruchomości.
  • masz wiedzę z z zakresu wyceny nieruchomości mieszkalnych i komercyjnych,
  • znasz zakres klasyfikacji i wyceny ruchomości,
  • znasz ekonomiczno – prawne zasady funkcjonowania rynku nieruchomości,
  • wiesz jak dokonać ocenę przedsięwzięć inwestycyjnych,
  • znasz produkty i regulacje bankowe oraz rekomendacje i uchwały nadzoru bankowego
  • dobrze poruszasz się w pakiecie MS Office szczególnie w Excelu; prezentacje w Power Point
  • znasz język angielski na poziomie umożliwiającym konwersację oraz redagowanie tekstów
  • jesteś osobą dobrze organizującą sobie czas pracy i potrafisz sprawnie i samodzielnie podejmować decyzje
  • jesteś graczem zespołowym i chętnie wspierasz zespół w osiąganiu wspólnych sukcesów
  • cechuje Cię otwartość i odwaga w kreowaniu pomysłów optymalizacyjnych.

Mile widziane:

  • doświadczenie w instytucji finansowej
  • Licencja Rzeczoznawcy Majątkowego

brzmi ciekawie? nie czekaj aplikuj!

 

Od nas dostaniesz:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • zgrany zespół chętnie dzielący się wiedzą
Od nas dostaniesz:
  • Kartę sportową
  • Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
  • Elastyczny czas pracy
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dostęp do kursów LinkedIn Learning
  • Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy