Specjalista w Zespole Zarządzania Doświadczeniem Klientów

Compensa to jedno z najprężniej rozwijających się towarzystw ubezpieczeniowych na rynku. Należymy do międzynarodowej grupy Vienna Insurance Group. Tworzymy wiarygodną i dynamiczną organizację, ponieważ stawiamy na przedsiębiorczość i innowacyjność, a zarazem dbamy o przyjazną atmosferę współpracy. Obecnie do Zespołu Zarządzania Doświadczeniem Klientów poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:

Specjalista w Zespole Zarządzania Doświadczeniem Klientów
Miejsce pracy: Warszawa
Jakie będą Twoje obowiązki?
  • Analiza procesów z perspektywy CX/UX oraz poszukiwanie rozwiązań podnoszących satysfakcję Klientów
  • Przygotowywanie wytycznych i materiałów do projektów z zakresu UX
  • Podsumowywanie działań z obszarów Customer i User Experience w formie raportów i prezentacji w języku angielskim
  • Koordynacja projektów realizowanych z agencjami badawczymi
  • Analiza reklamacji pod kątem diagnozy potrzeb Klientów
  • Bliska współpraca ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi w obszarach CX/UX oraz wsparcie we wdrażaniu rekomendacji
  • Wsparcie projektów i inicjatyw podnoszących satysfakcje Klientów
Co oferujemy?
  • Udział w budowaniu i promowaniu kultury organizacyjnej ukierunkowanej na Klienta.
  • Interesującą pełną wyzwań pracę w renomowanej, międzynarodowej firmie
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Prywatną opiekę medyczną oraz możliwość skorzystania z karnetu sportowego
  • Zniżki na produkty ubezpieczeniowe
  • Dofinansowanie do kursów i szkoleń merytorycznych oraz językowych
  • Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy
  • Indywidualne wsparcie dedykowanego Buddy’ego we wdrożeniu w nowe obowiązki
  • Dobrą, pozytywną atmosferę pracy.
Czego oczekujemy?
  • Wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: finanse, zarządzanie, marketing, psychologia)
  • Wiedzy z zakresu budowania pozytywnych doświadczeń Klientów
  • Umiejętności przeprowadzania badań jakościowych i ilościowych, testów A/B, prowadzenia analiz oraz warsztatów koncepcyjnych
  • Umiejętności łączenia wiedzy za zakresu Customer Experience i User Experience
  • Znajomości trendów i standardów z zakresu dziedzin CX/UX, szczególnie tematyki badań UX czy badań opinii
  • Dobrze rozwiniętych umiejętności organizacyjnych, komunikacyjnych oraz umiejętności pracy w zespole
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym,
  • Mile widziane umiejętność tworzenia prototypów, testowania rozwiązań z użytkownikami oraz znajomość narzędzi np.: Figma, Google Analytics, HotJar,
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w metodologii Scrum, Design Thinking, Google Design Sprint
  • Mile widziane doświadczenie w branży finansowej.