Specjalista ds. Administracyjno-Finansowych

My Capital sp z o.o. sp. k. działa na rynku Trójmiejskim od 2017 roku.

Specjalista ds. Administracyjno-Finansowych
Miejsce pracy: Jankowo Gdańskie

 

Zadania: 
  • Wprowadzenia danych i administrowanie programem do archiwizacji umów.
  • Weryfikacja otrzymywanych dokumentów (pod względem kompletności, poprawności zawartych danych w umowach, aneksach, porozumieniach itp.);
  • Przygotowywanie, przy wsparciu działu prawnego, projektów aneksów/ porozumień do zawartych umów.
  • Przesyłanie, do wyznaczonych pracowników informacji o zawartych umowach oraz wymaganych do wykonania zadaniach np. zapisy dot. wpłaty kaucji, konieczności zawarcia polisy, ustanowienia zabezpieczeń czy gwarancji itp.
  • Przygotowanie dokumentacji rozliczeniowej inwestycji w zakresie m.in. stawek najmu, zabezpieczeń itp. (w programie excel).
  • Przygotowanie zestawień, raportów na potrzeby Zarządu.
  • Wsparcie pozostałych pracowników działu finansowego w pozyskiwaniu finansowania zewnętrznego (kredyty, leasingi, pożyczki itp.).
  • Wsparcie Zarządu w zakresie bieżących zadań administracyjnych.
Wymagania: 
  • Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunki ekonomiczne, finansowe, administracyjne.
  • Minimum roczne doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej.
  • Praktycznej znajomości pakietu MS Office i urządzeń biurowych.
  • Samodzielność, zdolność podejmowania decyzji.
  • Dokładność, sumienność w zakresie wykonywanych zadań.
  • Mile widziane prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Praca w przyjaznej i miłej atmosferze
  • Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko pracy
  • Po okresie próbnym bogaty pakiet opieki medycznej