Menedżer ds. operacji bankowości transakcyjnej

Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Menedżer ds. operacji bankowości transakcyjnej
Miejsce pracy: Olsztyn
Numer: StPr/21/0083
OBOWIĄZKI:

komunikacja w zakresie ciągłego doskonalenia zespołu, zmian organizacyjnych, odpowiedzialności poszczególnych ról, efektywny proces oceny rocznej i półrocznej zgodny z harmonogramem czasowym, zarządzanie wydajnością w celu zapewnienia efektywnego procesu przy zachowaniu najwyższych wskaźników jakościowych, terminowe raportowanie odejść pracowników w celu zapewnia ciągłości procesów, zapewnianie odpowiedniej wydajności zespołu oraz dostarczania na czas raportów, wypełnianie formularzy zapotrzebowań zgodnie z procedurami kadrowymi, monitoring absencji w zespole oraz informowanie menagera departamentu o wszystkich potencjalnych problemach, zarządzenie nadgodzinami, identyfikacja obszarów do poprawy procesów oraz Identyfikacja i Implementacja rozwiązań systemowych, terminowa komunikacja na temat trendów wydajnościowych, standardów, celów, inicjatyw dla każdego zespołu, organizacja miesięcznych spotkań zespołowych oraz ich ewidencja, regularne przeglądy z szefem departamentu otwartych oraz zamkniętych spraw zgodnie z najwyższymi standardami jakościowymi, regularne przeglądy pełnej dokumentacji procesowej, mapy procedury, monitoring szkolenia pracowników aktualizacja w oparciu o umiejętności oraz progres w treningu, nadzór nad treningami oraz zapewnianie efektywnej nauki w oparciu o potrzeby zespołowe przy uwzględnieniu wydajności oraz celów biznesowych departamentu, dostosowanie do procedur Compliance oraz Polityk Operacyjnych, weryfikacja procesów pod katem potencjalnych luk w procesie, obsługa zapytań złożonych przez Klientów EMEA, obsługa zapytań E2E monitorowanie i koordynacja transakcji globalnych, zarządzanie relacjami z Klientem, upewnienie się, że wszystkie ich zapytania są rozpoznane, zbadane i rozwiązane przez EMEA Tarde Operations, poprawa ogólnych relacji z Klientem, zapewniając im indywidualne wsparcie, dostosowane do specyfiki ich biznesu i wymagań, terminowe raportowane zapytań, kompleksowa analiza składanych zapytań analiza przyczyn, monitorowanie wszystkich wskaźników związanych z obsługą Klienta KPI, utrzymywanie bliskiej współpracy z Produktem, Sprzedażą w odniesieniu do wymagań nowych Klientów i generowania przychodów, udoskonalanie ogólnych relacji z naszymi Klientami poprzez zapewnienie im indywidualnego wsparcia dostosowanego do specyfiki ich biznesu i wymagań, skuteczne zarządzanie ryzykiem w obszarze EMEA Trade, aktywny marketing online narzędzia Trade Advisor (narzędzie lub system online do samodzielnej obsługi) w celu redukcji ilości rutynowych zapytań. Godziny pracy 9-17

WARUNKI PRACY:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak

Miejsce pracy:

Olsztyn


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 8 700 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie