Konsultant / Konsultantka ds. obsługi klienta w kanałach zdalnych

  • umowa o pracę
  • rosnąca pensja
  • system wielozmianowy
  • darmowy dostęp do ebooków 
  • wczasy pod gruszą
  • karta multisport
Zobacz co nas motywujedo pracy:

Konsultant / Konsultantka ds. obsługi klienta w kanałach zdalnych

miejsce pracy: Łódź, Nr ref.: KZ/008/0121

W Contact Center mBanku różnimy się wiekiem, zainteresowaniami i wcześniejszymi doświadczeniami zawodowymi, ale łączą nas entuzjazm i chęć do działania. Dzięki tej różnorodności doświadczeń i umiejętności, możemy liczyć na wzajemną pomoc i wsparcie.

Sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy!

 

Dostaniesz od nas:

  • umowę o pracę na czas określony (6 miesięcy) lub zastępstwo od 1 dnia
  • wynagrodzenie podstawowe rosnące na ścieżce rozwoju
  • dodatkowe prowizje za realizację celów
  • szkolenia wprowadzające, wsparcie mentorów i koordynatora, bazę wiedzy
  • ścieżkę awansów i jasno określone cele
  • pracę w systemie wielozmianowym i system zgłaszania własnych sugestii do grafiku
  • lokalizacje w centrum Łodzi – Kilińskiego/Sterlinga, bliskość przystanków MPK, parking rowerowy
  • możliwość dalszego rozwoju w Grupie mBanku
  • prywatną opiekę medyczną LuxMed, pakiet sportowy MultiSport, e-booki Nasbi i Legimi, dofinansowanie do wczasów, dofinansowanie do świąt, dodatkowe 2 dni opieki nad dzieckiem, ofertę mBanku dla pracowników, rozwój pasji w Klubach mBanku i wiele innych benefitów

Chcemy powierzyć Ci:

  • obsługę klienta w kanałach zdalnych - połączenia telefoniczne (przychodzące), czat
  • wspieranie klientów w korzystaniu z naszych produktów, udzielanie pomocy
  • oferowanie produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klientów
  • budowanie pozytywnych relacji i doświadczeń klientów

Twój niezbędnik:

  • doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży, najlepiej telefonicznej
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w bankowości
  • minimum średnie wykształcenie
  • umiejętność sprawnej obsługi komputera
  • chęć do ciągłego zdobywania nowych umiejętności i wiedzy 
  • komunikatywność, otwartość na potrzeby klientów
  • empatyczne podejście i pozytywne nastawienie

Brzmi ciekawie? Nie czekaj - aplikuj! :)

 

Co dalej?

  1. wypełnij formularz rekrutacyjny i dołącz CV
  2. wrócimy do Ciebie z pierwszą informacją zwrotną
  3. zaprosimy Cię do wykonania testu rekrutacyjnego online
  4. spotkamy się online
  5. przekażemy Ci informację zwrotną

Zatrudnienie planujemy od 1 marca.

  • umowa o pracę
  • rosnąca pensja
  • system wielozmianowy
  • darmowy dostęp do ebooków 
  • wczasy pod gruszą
  • karta multisport