Kierownik w Departamencie Zakupów

PGE Polska Grupa Energetyczna S.A., jedna z największych firm sektora elektroenergetycznego w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej

 

poszukuje kandydatów na stanowisko:

Kierownik w Departamencie Zakupów
Nr ref.: DZ/2/2020
Miejsce pracy: Warszawa


Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Opracowywanie wytycznych do planowania oraz i nadzorowanie procesu planowania w Grupie Kapitałowej PGE
  • Raportowanie wskaźników zakupowych i KPI w zakresie realizacji Planu Zakupów poszczególnych spółek Linii Biznesowych
  • Prowadzenie projektów centralnie realizowanych w obszarze zakupów prowadzonych w PGE S.A
  • Proponowanie działań optymalizacyjnych i standaryzacyjnych w obszarze zakupów
  • Monitorowanie stopnia realizacji Planów Zakupów
  • Monitorowanie procesów zakupowych realizowanych na poziomie Grupy Kapitałowej PGE
  • Planowanie, rozwój biznesu oraz doskonalenie procesów w zarządzanym obszarze
  • Kierowanie pracą podległych pracowników poprzez planowanie, przydzielanie zasobów, koordynację oraz nadzór nad realizacją zadań
  • Efektywne wyznaczanie i komunikowanie celów, zadań oraz standardów działania
  • Bieżąca i okresowa ocena wyników i sposobu działania pracowników pod względem ilości i jakości wykonywanych prac
  • Bieżąca oraz okresowa analiza i ocena kompetencji podległych pracowników oraz planowanie ich rozwoju poprzez odpowiedni dobór działań rozwojowych

Profil idealnego Kandydata:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane prawnicze, administracyjne, ekonomiczne, techniczne
  • Minimum 7 lat doświadczenia w obszarze zakupów/ prowadzenia projektów/ modelowania procesów, w tym minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem
  • Wiedza poparta doświadczeniem z zakresu zarządzania projektami, mile widziane certyfikaty potwierdzające ukończenie szkoleń
  • Bardzo dobra znajomość narzędzi analitycznych ( MS Excel, hurtownie danych)
  • Znajomość procesów zakupowych oraz przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych
  • Znajomość technik negocjacyjnych
  • Wysokie umiejętności interpersonalne
  • Umiejętność optymalizacji procesów zakupowych
  • Silna motywacja i orientacja na realizację celów strategicznych firmy
  • Umiejętności prezentacyjne
  • Umiejętność priorytetyzacji zadań oraz pracy nad kilkoma zagadnieniami jednocześnie
  • Otwartość stałe podnoszenie kwalifikacji

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Zatrudnienie w renomowanej polskiej spółce i pracę przy najciekawszych projektach polskiej energetyki
  • Ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę w kompetentnym i zgranym zespole
  • Możliwości rozwoju zawodowego w wielu dziedzinach
  • Bogaty pakiet świadczeń socjalnych