Dyrektor Departamentu Omnichannel

Od nas dostaniesz:
  • Kartę sportową
  • Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
  • Elastyczny czas pracy
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dostęp do kursów LinkedIn Learning
  • Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy
Zobacz, jak się u nas pracuje!

Dyrektor Departamentu Omnichannel

miejsce pracy: Łódź, Nr ref.: SPE/61/1120

Dołącz do mBanku i zostań liderem Departamentu Omnichannel:

  • odpowiadaj za rozwój technologiczny i efektywność platformy bankowej oraz doskonal sprzedaż cyfrową
  • rozwijaj kanały cyfrowe i technologie wspierające pracowników pierwszej linii
  • zadbaj o doskonałe doświadczenie klientów
  • pracuj z najlepszymi ekspertami oraz miej wpływ na założenia i strategie sprzedaży produktów i usług detalicznych

Zakres odpowiedzialności Dyrektora Departamentu Omnichannel wygląda następująco:

  • zarządzanie i rozwój kilkudziesięcioosobowego zespołu ekspertów ds. omnichannel
  • bliska współpraca z IT, zarządzanie wspólnymi zespołami SCRUM-owymi i prowadzenie projektów wdrożeniowych
  • rozwijanie i zarządzanie obszarem eCommerce w mBanku, prowadzenie działań i inicjatyw sprzedażowych oraz realizacja planu sprzedażowego w obszarze digital
  • inicjowanie i prowadzenie działań z obszaru rozwoju cyfrowych kanałów dostępu do banku, w szczególności mobilnych
  • wspieranie naziemnej sieci sprzedaży oraz contact center poprzez rozwój narzędzi i technologii służących do obsługi klienta oraz wspierających te procesy
  • optymalizacja platformy dystrybucyjnej pod kątem omnikanałowego doświadczenia klientów oraz efektywności kosztowej i sprzedażowej
  • budowanie strategii, wyznaczanie kierunków rozwoju i powoływanie projektów w ramach zakresu działania departamentu

Masz to COŚ?

  • masz minimum 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym 7-letnie doświadczenie menedżerskie z wielopoziomową strukturą zarządzania
  • masz wiedzę o trendach konsumenckich, eCommerce, marketingu internetowego, user experience; śledzisz nowości i trendy; masz swoje pomysły na rozwój tych obszarów
  • masz w sobie otwartość na zwinne praktyki działania, wykorzystujesz Agile
  • posiadasz umiejętności przywódcze: wspierasz, inspirujesz, motywujesz, dzielisz się wiedzą, rozwijasz innych, działasz zawsze z szacunkiem do partnerów biznesowych
  • umiesz poruszać się w złożonych strukturach; potrafisz wywierać wpływ; działasz odważnie jednak zawsze z dużą uważnością i empatią
  • potrafisz aktywnie słuchać oraz nawiązywać relacje; jesteś graczem zespołowym, mającym na uwadze wspólnotę celu
  • wychodzisz z inicjatywną, myślisz analitycznie i strategicznie
  • lubisz uczyć się nowych rzeczy; szukasz efektywnych rozwiązań oraz usprawnień
  • znasz język angielski na poziomie zaawansowanym (poziom minimum B2)

Nasza propozycja to:

  • umowa o pracę, z pakietem benefitów grupy mBanku
  • zatrudnienie w ambitnym zespole fantastycznych ludzi, konsekwentnie odnoszącym sukcesy i konkurencyjność w segmencie bankowości detalicznej
  • strategiczne stanowisko, z realnym wpływem na tworzenie strategii rozwoju bankowości detalicznej
  • zaangażowanie w tworzenie unikatowej kultury organizacyjnej mBanku
  • niezbędne narzędzia do pracy
Od nas dostaniesz:
  • Kartę sportową
  • Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
  • Elastyczny czas pracy
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dostęp do kursów LinkedIn Learning
  • Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy