Asystent ds. reklamacji

Od nas dostaniesz:
  • Współpraca z ekspertami
  • Świeża kawa bez limitu
  • Przyjazna atmosfera
  • Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
  • Mobilne narzędzia do rozwoju kompetencji
  • Możliwość rozwoju w grupie mBanku
Zobacz, jak się u nas pracuje!

Asystent ds. reklamacji

miejsce pracy: Łódź, Nr ref.: KZ/041/1120

Nasz wydział na co dzień zawodowo rozwiązuje problemy klientów. Jeśli spotkała Cię przykra sytuacja, np. płaciłeś kartą i transakcja nie doszła do skutku. Zleciłeś przelew, który nie dotarł do odbiorcy. A może zauważyłeś podejrzaną operację na swoim koncie? Coś poszło nie tak z kredytem? Naliczamy Ci opłaty, a na koncie masz taryfę, która Cię z nich zwalnia? Nie dostałeś zwrotu w ramach promocji? Planowałeś założenie lokaty, ale się nie udało? A może nie spodobała Ci się jakość obsługi w naszej placówce? Albo nie działa Ci serwis transakcyjny lub aplikacja mobilna? POMOŻEMY! Jesteśmy ludźmi od zadań specjalnych. Szukamy osoby, która w najbliższym czasie wesprze nasz zespół w codziennych zadaniach.

 

Chcemy powierzyć Ci:

  • obsługę pism reklamacyjnych
  • testowanie aplikacji wspierających naszą pracę

Twój niezbędnik:

  • umiejętność tworzenia treści w języku polskim
  • wykształcenie kierunkowe - filologia polska lub pokrewny kierunek
  • nastawienie na jakość, dokładność i rzetelność
  • zdolność do szybkiej nauki i adaptacji
  • umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
  • umiejętność generowania kreatywnych rozwiązań i wykorzystywania w pracy nowych technologii

forma współpracy: umowa zlecenie
lokalizacja: Łódź, ul. Traktorowa

Brzmi ciekawie? Nie czekaj - aplikuj :)

Od nas dostaniesz:
  • Współpraca z ekspertami
  • Świeża kawa bez limitu
  • Przyjazna atmosfera
  • Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
  • Mobilne narzędzia do rozwoju kompetencji
  • Możliwość rozwoju w grupie mBanku