Asystent / Asystentka ds. administracyjno-finansowych

Asystent / Asystentka ds. administracyjno-finansowych
Miejsce pracy: Warszawa

Historia Grupy Modus rozpoczęła się w 1993 roku na Litwie. W ciągu 27 lat firma stała się odnoszącym sukcesy międzynarodowym biznesem, działającym obecnie w 12 krajach europejskich. Skupiamy się głównie na trzech obszarach działalności: energii odnawialnej (Green Genius), usługach mobilności (CityBee) oraz biznesie motoryzacyjnym. Dziś łączymy 14 marek samochodowych, w tym Porsche, Bentley, BMW, Fiat, Maserati i inne znane na całym świecie marki motoryzacyjne. Rozwijając biznes i poszukując nowych możliwości, Modus Group kieruje się swoimi strategicznymi wytycznymi: inwestowanie w przyszłość, zaufanie ekologiczne i mądra praca.

 

Energia odnawialna z marką Green Genius na czele to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów biznesowych Grupy Modus - w 2018 roku inwestycje w energię odnawialną stanowiły prawie 80 proc. wszystkich inwestycji Grupy Modus. Byliśmy pionierami projektów solarnych i biogazowych na Litwie. Dziś rozwijamy energetykę odnawialną w 8 krajach: Litwie, Polsce, Ukrainie, Białorusi, Hiszpanii, Włoszech, Rumunii i na Węgrzech i staramy się znaleźć w TOP25 deweloperów energii odnawialnej w Europie. Dziś łączna moc realizowanych przez nas projektów wynosi ponad 100 MW. Oznacza to oszczędność około 160 tys. ton CO2 rocznie. Zrównoważony rozwój jest ważną częścią naszego codziennego życia. Rozwijając nowoczesne projekty energii odnawialnej, przyczyniamy się do redukcji emisji CO2 i wdrażania zasad gospodarki o obiegu zamkniętym. Czy chciałbyś także zbudować bardziej ekologiczną przyszłość? Dołącz do nas!

Obecnie poszukujemy Asystentki/ta ds. administracyjno-finansowych - osoby, która z chęcią dołączy do naszego zespołu. Będziesz odpowiedzialna/y za sprawne funkcjonowanie biura i wspieranie nas w codziennych zadaniach.


Twoje zadania:

  • Bieżąca obsługa procesów administracyjnych w biurze (w tym w szczególności: obsługa korespondencji przychodzącej/ wychodzącej, organizacja podróży służbowych, organizacja i obsługa spotkań, archiwizacja dokumentów)
  • Bieżąca obsługa podstawowych procesów finansowych (w tym w szczególności: obsługa elektronicznego obiegu dokumentów finansowych, wprowadzanie przelewów przygotowywanie analiz i zestawień)
  • Efektywna komunikacja z klientem wewnętrznym oraz podmiotami zewnętrznymi
  • Obsługa floty samochodowej
  • Współpraca z dostawcami, organizacja zamówień biurowych
  • Współpraca z zewnętrznym działem IT

Poszukujemy osoby, która:

  • Efektywnie organizuje swoje zadania
  • Jest odpowiedzialna i terminowa
  • Posiada umiejętność jasnego wyrażania myśli, dostarczania niezbędnych, dokładnych i odpowiednio przetworzonych informacji
  • Posiada silne umiejętności analityczne do wykonywania zadań w napiętych terminach i przy wielu zadaniach jednocześnie
  • Biegle włada językiem polskim i angielskim (wymagany poziom co najmniej B1)
  • Ma ważne prawo jazdy kategorii B
  • Mile widziane doświadczenie w dziale administracji / finansów
  • Dobra znajomość pakietu Ms Office
  • Myśli nieszablonowo, znajduje innowacyjne metody i rozwiązania, ponieważ work smart > work hard.

Myślisz, że wpisujesz się w tą rolę? Daj nam szansę, aby to udowodnić - aplikuj na to stanowisko.

 

Oto, czego możesz się spodziewać od dnia dołączenia do naszego zespołu:

  • Praca z kreatywnym, młodym zespołem
  • Ciekawa praca z ekscytującymi możliwościami
  • Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego w dynamicznym i międzynarodowym zespole;
  • Konkurencyjne wynagrodzenie
  • Benefity pracownicze
  • Świetne biuro w centrum miasta, tuż obok stacji metra Politechnika
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Możliwości kariery w Grupie - żaden kraj nie jest za daleko, żaden biznes nie jest obcy, żadna pozycja nie jest zbyt wysoka
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.