Analityk Biznesowy

Analityk Biznesowy
Miejsce pracy: Pieńków
Co zyskasz dołączając do naszego zespołu?
  • Umowę o pracę
  • Opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Atrakcyjny system premiowy
  • Kafeterię szkoleń
  • Zdrowie na 5 (akcje profilaktyczne, konsultacje medyczne, seminaria, szczepienia)
  • Możliwość realizacji swoich pasji (sport, wolontariat, ekologia)
  • Zorganizowany transport do pracy lub parking
  • Eventy integracyjne (Festiwal Wartości, Mikołajki, Spotkanie świąteczne)
Za co będziesz odpowiadać?
  • Sporządzanie zestawień i raportów na bazie danych gromadzonych w systemach księgowym i kontrolingowym,
  • Analiza wyników finansowych, rentowności produktów i innych danych finansowych,
  • Tworzenie kalkulacji kosztowych i przychodowych,
  • Wsparcie procesu zamknięcia miesiąca,
  • Wsparcie procesów planowania i budżetowania (m.in. zapewnienie realizacji harmonogramu i egzekwowanie wykonania poszczególnych kroków, techniczne wsparcie użytkowników, zapewnienie funkcjonowania narzędzi wspierających planowanie, przygotowywanie prezentacji),
  • Utrzymywanie baz danych, integracja danych oraz wprowadzanie usprawnień w procesach pozyskiwania danych w celu optymalizacji pracochłonności pozyskiwania danych z wielu źródeł,
  • Wsparcie Finansowych Biznes Partnerów i Menadżerów w projektowaniu nowych wskaźników KPI, raportów i modeli finansowych,
  • Udział w projektach strategicznych obszaru Finansowego oraz całej organizacji (m.in. wdrożenia nowych systemów, dostosowania narzędzi).
Co jest dla nas ważne?
  • Min. 2 lata pracy w kontrolingu lub finansach,
  • Wysoki poziom zdolności analitycznych, umiejętność wyciągania wniosków biznesowych na podstawie przeprowadzanych analiz,
  • Zaawansowana znajomość pakietu Ms Office w szczególności excel, doświadczenie w pracy z bazami danych, Power BI oraz SQL mile widziane,
  • Wiedza w zakresie systemów informatycznych wspierających procesy kontrolingowe,
  • Wiedza z zakresu procesów funkcjonujących w przedsiębiorstwie,
  • Znajomość zagadnień planowania finansowego krótkookresowego i długookresowego,
  • Praktyczna umiejętność konstruowania raportów zarządczych na potrzeby managerów różnych szczebli,
  • Umiejętności komunikacyjne w tym prezentacyjne oraz umiejętność pracy w zespole,
  • Proaktywność, dokładność i samodzielność w działaniu.