Exercitation ullamco laboris nis aliquip sed conseqrure dolorn repreh deris ptate velit ecepteur duis.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Budynek przy ul. Stefana Batorego 5:
Wejście do budynku od strony ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie (Biuro Przepustek) wyposażone w windę zewnętrzną dla osób niepełnosprawnych.
Wejście do budynku przy ul. Stefana Batorego 5 wyposażone w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych i drzwi wewnętrznych dostosowane są do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wewnątrz budynku znajdują się windy ułatwiające poruszanie się,
Na parterze i piętrach: I, II, III i IV (z pięciu pięter budynku) znajdują się łazienki dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Warunki dotyczące charakteru pracy:
- praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- nietypowe godziny pracy,
- obsługa klientów zewnętrznych i wewnętrznych.
Zakres zadań
- Prowadzenie sekretariatu Kierownictwa MSWiA.
- Prowadzenie spraw związanych z planowaniem, opracowaniem i aktualizacją harmonogramu spotkań Kierownictwa MSWiA.
- Wykonywanie zadań zleconych bezpośrednio przez Kierownictwo Ministerstwa, w tym organizacja spotkań, wyjazdów, itp.
- Przygotowywanie dokumentów na polecenie Ministra oraz przełożonych.
- Prowadzenie ewidencji korespondencji – w tym z klauzulą "zastrzeżone" – przychodzącej i wychodzącej, oraz jej przekazywanie do właściwych komórek organizacyjnych.
- Prowadzenie wykazu (stosownie do poleceń przełożonego) zbiorów przepisów, decyzji, wytycznych, itp.
- Prowadzenie spraw związanych z zabezpieczeniem potrzeb przełożonego w zakresie sprzętu, materiałów biurowych i spożywczych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w wykonywaniu zadań sekretarsko-asystenckich w jednostkach sektora finansów publicznych.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej.
- Znajomość organizacji urzędu i resortu spraw wewnętrznych i administracji.
- Podstawowa znajomość instrukcji kancelaryjnej.
- Podstawowa znajomość ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz ustawy o Radzie Ministrów.
- Orientacja na klienta, umiejętność radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów, umiejętność współpracy, skutecznego komunikowania się, rzetelność, gotowość do doskonalenia zawodowego.
- Wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Ukończony kurs/szkolenie dotyczące obsługi sekretariatu.
- Znajomość systemu obiegu korespondencji eDOK.
Podobne oferty
wczoraj
Główny specjalista
Firma: Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe. Obiekt...
Więcej informacji2024-11-21
Internal Control Finance Specialist
Firma: METRO Global Solution Center Sp. z o.o.
Miejsce pracy: zachodniopomorskie / Szczecin, Plac Brama Portowa 1
Main area of responsibility will include: Performing internal control of accounting processes Participating in the design of new controls for migrated accounting processes Testing the designed controls Contributing to the development of internal controls for...
Więcej informacji
Najnowsze komentarze