Exercitation ullamco laboris nis aliquip sed conseqrure dolorn repreh deris ptate velit ecepteur duis.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z nietypowymi godzinami pracy (w tym dyżury) i częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem: https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami
Zakres zadań
- Opracowuje plan dochodów i wydatków KPRM w układzie klasyfikacji budżetowej oraz w układzie zadaniowym, na podstawie wielkości przyjętych w ustawie budżetowej (w tym w podziale na poszczególne biura/departamenty).
- Monitoruje ponoszone wydatki i opracowuje miesięczne i kwartalne analizy z przebiegu wykonania dochodów i wydatków KPRM, w tym w zakresie środków pochodzących z Unii Europejskiej na finansowanie projektów.
- Koordynuje proces dokonywania zmian w planie wydatków KPRM – analizuje wnioski o zmiany w planie finansowym wydatków, przygotowuje propozycje zmian w planie oraz projekty decyzji w tym zakresie – w ramach budżetu części 16 – Kancelaria Prezesa Rady Ministrów i części 23 – Członkostwo Rzeczypospolitej Polskiej w Unii Europejskiej.
- Prowadzi w informatycznym systemie obsługi budżetu państwa TREZOR obsługę w zakresie planów finansowych, w tym przygotowuje wnioski i decyzje w zakresie zmian w planach finansowych oraz wnioski o uruchomienie środków pochodzących z rezerw celowych i rezerwy ogólnej budżetu państwa.
- Uczestniczy w procesie opracowywania materiałów do Wieloletniego Planu Finansowego Państwa oraz projektu ustawy budżetowej w zakresie budżetu dysponentów części 16 – Kancelaria Prezesa Rady Ministrów i części 23 – Członkostwo Rzeczypospolitej Polskiej w Unii Europejskiej (w tym analizuje potrzeby zgłoszone przez departamenty/biura i proponuje wielkości limitów na kolejny rok budżetowy).
- Opiniuje propozycje zmian w aktach prawnych w zakresie finansów publicznych, w tym przedkłada propozycje zmian w przepisach prawnych dotyczących finansów publicznych oraz wyliczeń do Oceny skutków regulacji do projektów aktów prawnych dotyczących finansów publicznych w zakresie budżetu dysponentów części 16 – Kancelaria Prezesa Rady Ministrów i części 23 – Członkostwo Rzeczypospolitej Polskiej w Unii Europejskiej.
- Sporządza informacje dla potrzeb komisji sejmowych i senackich w sprawach dotyczących budżetu dysponenta części 16 – Kancelarii Prezesa Rady Ministrów oraz budżetu części 23 - Członkostwo Rzeczypospolitej Polskiej w Unii Europejskiej i ich realizacji.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych w komórkach finansowych przy sporządzaniu planów rocznych oraz wieloletnich
- Znajomość przepisów: ustawy o finansach publicznych wraz z przepisami wykonawczymi, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, znajomość organizacji i funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
- Posiadanie umiejętności w zakresie obsługi: informatycznego systemu obsługi budżetu państwa TREZOR, QNT, komputera i aplikacji biurowych (Ms Office: Word, Excel, Outlook, Power Point oraz Internet)
- Posiadanie kompetencji miękkich: myślenie analityczne, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, rzetelność, współpraca, komunikacja, negocjowanie, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe z zakresu finansów
- Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w zakresie budżetu w układzie zadaniowym
Podobne oferty
wczoraj
Główny specjalista
Firma: Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe. Obiekt...
Więcej informacji2024-11-21
Internal Control Finance Specialist
Firma: METRO Global Solution Center Sp. z o.o.
Miejsce pracy: zachodniopomorskie / Szczecin, Plac Brama Portowa 1
Main area of responsibility will include: Performing internal control of accounting processes Participating in the design of new controls for migrated accounting processes Testing the designed controls Contributing to the development of internal controls for...
Więcej informacji
Najnowsze komentarze