Exercitation ullamco laboris nis aliquip sed conseqrure dolorn repreh deris ptate velit ecepteur duis.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z nietypowymi godzinami pracy (w tym dyżury).
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem: https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami
Zakres zadań
- Zapewnia prowadzenie bieżącej analizy zaangażowania planu i wydatków.
- Prowadzi ewidencję w księgach rachunkowych zaangażowania w zakresie wydatków budżetowych oraz wniosków o udzielenie zamówienia publicznego.
- Zapewnia bieżące wypłaty zaliczek oraz rozliczenia wyjazdów służbowych zagranicznych pracowników, rozrachunków z placówkami dyplomatycznymi.
- Opiniuje i uzgadnia z innymi komórkami organizacyjnymi KPRM pod względem finansowym treści umów, wniosków i porozumień wpływających do Biura.
- Sprawdza z planem finansowym przedstawione do realizacji dokumenty. W sytuacji braku środków podejmuje działania zmierzające do zmiany w planie finansowym.
- Prowadzi ewidencję w księgach rachunkowych w zakresie kosztów i rozrachunków oraz zaangażowania wydatków budżetowych w zakresie delegacji zagranicznych, rozliczeń z ambasadami oraz z tytułu zakupu towarów i usług w zakresie przydzielonym przez przełożonego.
- Podczas nieobecności zastępuje naczelnika Wydziału i Głównego Księgowego II.
- Wykonuje inne czynności zlecone przez przełożonego.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych w rachunkowości budżetowej
- Znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o finansach publicznych wraz z przepisami wykonawczymi, ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej, ustawy prawo zamówień publicznych, w szczególności w zakresie odnoszącym się do umów
- Posiadanie umiejętności z zakresu obsługi komputera i aplikacji biurowych (Ms Office: Word, Excel, Outlook, Power Point oraz Internet)
- Posiadanie kompetencji miękkich: podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, myślenie analityczne, rzetelność, komunikacja, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w zakresie rozliczania delegacji zagranicznych
- Przeszkolenie w zakresie: rachunkowości, finansów publicznych, zamówień publicznych, delegacji zagranicznych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B1
- Posiadanie umiejętności ć obsługi komputera w zakresie systemu finansowego QNT
Podobne oferty
2025-07-15
Starszy specjalista
Firma: Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań. Pracownik wykonuje czynności o charakterze: - statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze, - dynamicznym, związane głównie z poruszaniem...
Więcej informacji2025-07-11
Starszy specjalista
Firma: Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Recepcja główna, punkt podawczy korespondencji,...
Więcej informacji
Najnowsze komentarze